infobox Kategorie infobox
Okulary
Pielęgnacja
Suplementy diety
Biżuteria
infobox Bestsellery infobox
Odsiwiacz do włosów Grey Out - zestaw 3 szt.
Odsiwiacz do włosów Grey Out - zestaw 3 szt.
Odsiwiacz do włosów Grey Out
Odsiwiacz do włosów Grey Out
Olejek do masażu Bath Circles
Olejek do masażu Bath Circles
Chlorella Sorokiniana Cryptomonadales
Chlorella Sorokiniana Cryptomonadales
Naturalny żel relaksujący Sore No More
Naturalny żel relaksujący Sore No More
Naszyjnik energetyczny Ever Green
Naszyjnik energetyczny Ever Green
Chlorella 7 szt. + 1 szt. GRATIS!
Chlorella 7 szt. + 1 szt. GRATIS!
infobox Waluty infobox
infobox Kontakt infobox
e-mailadres i email
FAX71 344 47 03
Tel71 344 47 13
GG7572446
infobox Facebook infobox
infobox Warunki gwarancji infobox

Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy.

W przypadku kiedy wraz z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta lub importera, napraw gwarancyjnych dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy są podane na karcie gwarancyjnej, zgodnie z zasadami zawartymi w karcie gwarancyjnej.

W pozostałych przypadkach naprawy gwarancyjne realizowane są przez Ever Green:

  • Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie (instrukcje, itp.)
  • Produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.
  • Ever Green zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru, jeśli towar został dostarczony bez kompletnej dokumentacji.
  • Warunkiem ważności gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna (w przypadku towarów posiadających plomby).

W przypadku nie spełnienia powyższych warunków reklamowany sprzęt będzie odsyłany na koszt adresata.

Prosimy dołączyć również kopię dokumentu zakupu i opis problemu i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na nasz adres korespondencyjny.

  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
  • Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usuwane bezpłatnie w terminie do 21 dni od daty dostarczenia towaru do Sklepu.
  • W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy z zagranicy termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas zużyty na naprawę.
  • Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu zaprzestania produkcji), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze.
  • W przypadku towarów wadliwych bądź uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia uszkodzenia faksem w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki (fax lub email).
  • Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że jest nie uszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.

W wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub za pomocą poczty email.

Przeczytaj:

Powrót